تولدت مبارک عزیزم

امروز 22 بهمن روز تولد عزیزترینم هست عزیزی که همیشه در خاطرم ماندگار است عزیزی که برایم بهترین آفریده خدا است عزیزی که فراموش کردن آن مرگ من است تولدت مبارک عزیزم v´¯)« ----....(¯´v´¯) ----»(¯´v´¯)--»I LOVE YOU«----(¯´v´¯)« ----....(¯´v´¯) ----»(¯´v´¯)--»I LOVE YOU«----(¯´v´¯)« ----....(¯´v´¯) ----»(¯´v´¯)--»I LOVE YOU«----(¯´v´¯)« ----....(¯´v´¯) ----»(¯´v´¯)--»I LOVE YOU«----(¯´v´¯)« ----....(¯´v´¯) ----»(¯´v´¯)--»I LOVE YOU«----(¯´v´¯)« ----....(¯´v´¯) ----»(¯´v´¯)--»I LOVE YOU«----(¯´v´¯)« ----....(¯´v´¯) ----»(¯´v´¯)--»I LOVE YOU«----(¯´v´¯)« ----....(¯´v´¯) ----»(¯´v´¯)--»I LOVE YOU«----(¯´v´¯)« ----

من بی تو یه نا تمومم

من بی تو یه ناتمومم

                          من بی تو یه نیمه جونم

                                                      دور از تو ،نذار بمونم

من بی تو ،نه نمی تونم

                            ای عشق راه دورمن

                                                   شکست دل مغرور من

حادثه رفتن تو بود

                       مهم نبود غرور من

                                             مهم نبود شکستنم

به پای تو نشستنم

                      مهم تو بودی عشق من

                                                نه قصه ی دل بستنم

جای تو آغوش منه

                     این معنی دوست داشتنه

                                                رفتی و خاطرات تو

قلبم و آتیش می زنه

                      اشکام به وقت رفتنت

                                              عذاب تلخ باختنت

ارزشش و داشت عشق من

                          معجزه ی شناختنت

                                                 مهم نبوده سوختنم

دور از تو پرپر زدنم

                        به افتخار عشق تو

                                               می گم که بازنده منم

٬٬من بی تو٬٬

 

من بی تو یه ناتمومم

                      من بی تو یه نیمه جونم

                                              دور از تو نذار بمونم

من بی تو ،نه نمی تونم

                           من بی تو یه بی نشونم

                                                   من بی تو رو به جنونم

دور از تو نذار بمونم

                       من بی تو نه نمی تونم

 

*****************************************************************************

*****************************************************************************