تو تمام آرزوی منی عزیزم

تقدیم به اونی که زندگی و عشق و امید را به من یاد داد

هر چند که او رفت ولی هرگز قلبش از من جدا نمیشه

همه دنیا بدونن تا ابد دوستش دارم 

******************************

سلام من به تو یار قدیمی

منم همون هوادار قدیمی

هنوز همون خراباتی و مستم

ولی بی تو سبوی می شکستم

همه تشنه لبیم ساقی کجایی

گرفتار شبیم ساقی کجایی

اگه سبو شکست ،عمر تو باقی

که اعتبار می تویی ، تویی ساقی

اگه میکده امروز شده خونه تزویر

تو محراب دل ما ،تویی تو مرشد و پیر

همه به جرم مستی سر دار ملامت

میمیریم و می خونیم سر ساقی سلامت

یه روز گله کردم من از عالم مستی

تو هم به دل گرفتی دل ما رو شکستی

من از مستی نوشتم ولی قلب تو رنجید

تو قهر کردی و قهرت ، مصیبت شد و بارید

پشیمونم و خسته م ، اگه عهدی شکستم

آخه مست تو هستم ، آگه مجرم و مستم

میگن مستی گناه ، به انگشت ملامت

باید مستی رو حد زد به شلاق ندامت

سبوی ما شکسته

در میکده بسته

امید همه ما به همت تو بسته

به همت تو ساقی

تو که گره گشایی

تو که ذات وفایی

همیشه یار مایی

همیشه یا مایی

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد