آموزش ۱

قطع شدن اینترنت با تماس تلفن

اگر مودم شما HCF باشد (یعنی جزو دسته سخت افزارهایی که توسط ویندوز شناخته می شوند) در Control Panel وارد قسمت Phone And Modem شده و سپس وارد بخش Modems شوید.

در لیست مودم ها روی مودم خود کلیک کنید و سپس Properies را فشار دهید سپس در قسمت Advanced در قسمت Extra Initialization Commands عبارت 1=PCW+ را تایپ کنید و 2 بار کلید OK را فشار دهید.


استفاده از سی دی سوخته در رایت

 

بدین منظور شما نیاز به نسخه 6 به بالاتر نرم افزار Nero معروف دارید.
سی دی سوخته خود را در رایتر قرار بدهید حال نحوه رایت را دو باره DATA انتخاب کنید و فایلهایی را که قرار هست رایت کنید را مجددا ADD کنید.
در این حالت رایتر از شما سی دی سوخته را قبول می کند و لازم نیست سی دی خام درون رایتر قرار بدهید.
دقت کنید که حتما قبل از ADD کردن فایلها باید بدانید که چه مقدار فضای خالی در سی دی سوخته دارید . اینرا باید از میزان پر بودن حلقه پشت CD حدس بزنیند و اگر بیشتر از حجم باقیمانده نخواهید رایت کنید یعنی اینکه این CD دیگه فقط به درد رایت فایلهای کوچیکتر میخورد.
و نکته دیگه این که سی دی را باید خود NERO سوزانده باشد نه برنامه ای دیگر.
در پایان هم اینکه برای CD های Video و Audio سوخته احتمالا جواب نخواهد داد.


از بین بردن محدودیت همزمان دانلود Internet Explorer

برای شروع ابتدا از طریق منوی Start ابزار Run را اجرا نموده و در آن تایپ نمایید Regedit و Enter را بفشارید تا وارد محیط Registry Editor شوید.
سپس مسیر زیر را در آن بیابید :
HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionInternet Settings
در صفحه سمت راست این مسیر دو کلید جدید از نوع DWORD ایجاد نمایید و نام آنها را MaxConnectionsPer1_0Server  و MaxConnectionsPerServer  بگذارید.
سپس روی هر دو فایل دوبار کلیک کرده و مقدار 0000000a  را ( در حالت Hexadecimal )  به هر دوی آنها اختصاص دهید ( یا معادل عدد 10 در حالت Decimal ).
سپس از رجیستری خارج شوید.
ممکن است برای اعمال تغییرات مجبور باشید سیستم را از نو راه اندازی نمایید.
به این ترتیب از این پس شما میتوانید بیش از 2 عمل دانلود را در آن واحد توسط مرورگر IE 6 انجام دهید ، بدون اینکه کوچکترین مشکلی در این بین برای شما پیش آید

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد